onsdag 7. mars 2012

Rupert Grint

I går skrev jeg om filmen "Into the White" som hadde festforestilling på Colosseum, der både Stig Henrik Hoff og Rupert Grint var tilstede.

Rupert Grint og de andre skuespillerne har vært i Oslo siden søndag for å gjennomføre en rekke intervjuer og et par filmvisninger. Selv om det var viktig for meg å få autografen til alle de som var i filmen da de var her så var det jo ekstra fokus på å få litt Harry Potter ting signert.

Det var vanskelig å vite hvordan det ville bli med autografer. Jeg følte meg sikker på at det ville gå greit med de andre skuespillerne, men med tanke på Harry Potter hysteriet var det vanskelig å vite - men jeg skulle bli veldig overrasket.

Da det var før-premiere på søndag fant jeg ut hvor han ville komme ut før han skulle gå inn på den røde løperen, så jeg stilte meg opp i håp om at det ville hjelpe - for inne på den røde løperen stod det flere hundre Harry Potter fans.

Men jeg ble utrolig overrasket, jeg fikk autografen før han gikk inn - men jeg har aldri sett noen som har tatt så god tid. Jeg tror ikke det var en eneste som møtte opp på visningen i Folketeateret som ikke fikk autograf eller bilde av han.

Jeg fikk signert både bilde av filmplakaten og selve filmplakaten, men i tillegg fikk jeg signert et bilde fra Harry Potter, nest siste filmen og autografboka.

Jeg var også invitert på festen etterpå fordi jeg hadde jobbet på Filmfest Oslo, som hadde den første visningen hans. Der var Rupert Grint og de andre skuespillerne også og det var fascinerende å se hvor hyggelig han var med alle som kom bort til han for å prate. Det var absolutt alle sammen, men igjen var jeg overrasket over å se en av europas mest kjente skuespillere stå der å prate seriøst om film og alt annet som måtte komme opp med med alle som turte å gå bort til han.

Jeg var nødt til å forsøke å få tatt et bilde med han, jeg hadde latt meg fascinere såpass mye av hvor generøs han var med de som ville ha autograf - eller bare i det hele tatt å se han. Jeg var heldig å fikk først et bilde av meg og Stig Henrik Hoff og han men til slutt spurte jeg pent om jeg kunne få et med bare han - jeg følte meg litt sånn som Hagrid, bare uten skjegget.

Foto av: Sigurd Moe Hetland


2 kommentarer:

  1. Kommer det snart noen nye innlegg her? :)

    SvarSlett
  2. Ja, det må vi få til - er litt for lenge siden nå. Hyggelig at folk vil ha mere. :)

    SvarSlett